Skutečný extrém je nemít pojištění...

pojištění
úraz
zima
kampaň
Generali

Větší pocit bezpečí při  zimních sportech od sáňkování po snowboarding, stejně jako na cestách do  exotických destinací, přináší zimní cestovní pojištění Generali s novými benefity. Upozorňuje na ně kampaň, kterou pojišťovna Generali připravila ve  spolupráci s agenturou PRIA System.

 

„Extrém není pouštět se do  odvážných kousků, extrém je nemít pojištění,“ vysvětluje ústřední motiv kampaně Pavel Mužík, senior manažer online marketingu Generali. „Z našich zkušeností víme, že na  horách se během lyžařské sezóny může stát opravdu cokoliv. I proto mají naši klienti možnost pojištění léčebných výloh až na sto milionů korun. Nezapomínáme přitom ani na odpovědnost za škody. To vše při sjednání online s pětadvacetiprocentní slevou,“ doplňuje Pavel Mužík.

 

Online kampaň poběží do konce března. Velká část komunikace pak bude probíhat na sociálních sítích.

 

„Od tohoto týdne nabízíme možnost stáhnout si přímo po online sjednání kartičku pojištění do aplikace Apple wallet. Není třeba ji tisknout nebo hledat po mailech. Klienti, kteří používají zařízení Apple, ji mají pořád u sebe ve svém telefonu, tabletu či chytrých hodinkách,“ dodává mluvčí pojišťovny Generali Jiří Cívka.

Galerie

Další články

Čtvrtek | 21. června 2018

Zdravotní péče nejen v Chor...

Letní dovolené jsou často spojené s nenadálými úrazy a onemocněními. „Když se...

Čtvrtek | 10. května 2018

Autoasistence pracují s nov...

Motoristická sezóna zvedá zájem o asistenční služby pro auta. Příjezd zásahov...

Středa | 25. dubna 2018

Češi tráví prodloužené víke...

Nejoblíbenější destinací na prodloužený víkend je Rakousko. Letošní rok přiná...

zobrazit vše