Skutečný extrém je nemít pojištění...

pojištění
úraz
zima
kampaň
Generali

Větší pocit bezpečí při  zimních sportech od sáňkování po snowboarding, stejně jako na cestách do  exotických destinací, přináší zimní cestovní pojištění Generali s novými benefity. Upozorňuje na ně kampaň, kterou pojišťovna Generali připravila ve  spolupráci s agenturou PRIA System.

 

„Extrém není pouštět se do  odvážných kousků, extrém je nemít pojištění,“ vysvětluje ústřední motiv kampaně Pavel Mužík, senior manažer online marketingu Generali. „Z našich zkušeností víme, že na  horách se během lyžařské sezóny může stát opravdu cokoliv. I proto mají naši klienti možnost pojištění léčebných výloh až na sto milionů korun. Nezapomínáme přitom ani na odpovědnost za škody. To vše při sjednání online s pětadvacetiprocentní slevou,“ doplňuje Pavel Mužík.

 

Online kampaň poběží do konce března. Velká část komunikace pak bude probíhat na sociálních sítích.

 

„Od tohoto týdne nabízíme možnost stáhnout si přímo po online sjednání kartičku pojištění do aplikace Apple wallet. Není třeba ji tisknout nebo hledat po mailech. Klienti, kteří používají zařízení Apple, ji mají pořád u sebe ve svém telefonu, tabletu či chytrých hodinkách,“ dodává mluvčí pojišťovny Generali Jiří Cívka.

Galerie

Další články

Čtvrtek | 23. března 2017

Generali je první českou po...

Po pilotní fázi spouští pojišťovna Generali ostrý provoz sv...

Pondělí | 13. března 2017

Generali play off podpoří o...

Společně se startem Generali play off Tipsport extraligy ledníh...

Pondělí | 6. března 2017

Startuje anketa Nejhorší dí...

Výmoly.cz a nadace pojišťovny Generali vyhlašují pod záštit...

zobrazit vše