Generali play off podpoří online kampaň i přestávkový program

hokej
sport
extraliga
kampaň
Generali
Společně se startem Generali play off Tipsport extraligy ledního hokeje (TELH) dnes startuje online kampaň pojišťovny Generali na podporu znalosti značky. Kampaň poběží i po skončení vyřazovací části a to až do 21. května letošního roku, kdy se bude hrát finále Mistrovství světa v ledním hokeji. Kampaň připravila agentura Elite Solutions. Během celého Generali play off čeká na hokejové fanoušky přímo na  stadionech hra o stolní hokeje, kterou připravila agentura Raul.

 

Hlavním tahákem kampaně je série sedmi krátkých videí, která s nadsázkou ukazují prostřednictvím hokejových situací šířku služeb a produktů pojišťovny Generali, jako například cestovní pojištění, asistenční služby nebo pojištění čelního skla,“ upřesňuje mluvčí pojišťovny Jiří Cívka.

 

Jádrem kampaně je microsite www.generalihokej.cz, na které je možné shlédnout nejen vtipná videa, ale také příběhy z hokejového prostředí. Videa a kampaňové vizuály uvidí hokejoví fanoušci i na sociálních sítích, zejména na Facebooku a Youtube. Kampaň poběží také na dalších online kanálech.

 

Videa se natáčela na zimním stadionu v Benešově. Hvězdami se stali junioři HC Slavia Praha. Další „role“ pak obsadili lidé z agentury Elite Solutions a z marketingu a obchodu pojišťovny Generali.


Přestávkový program

Během celého Generali play off budou moci fanoušci přímo na  stadionech zkoušet své štěstí a soutěžit o Stiga hokeje. V přestávkovém programu každého utkání budou házet na led speciálními puky tak, aby se trefili co nejblíže středovému kruhu. Naživo si tak vyzkouší to, co natrénovali v mobilní aplikaci Generali PUK, kterou si mohou stáhnout do  chytrého telefonu.

 

Pro Generali je také velice důležitá bezpečnost hokejových fanoušků při návratu z hokeje domů. V průběhu play off bude Generali pokračovat v  podpoře kampaně BESIPu na viditelnost chodců. Přímo na stadionech bude rozdávat reflexní pásky, které jsou pro chodce povinné při pohybu po  komunikacích mimo obec za snížené viditelnosti.


Návštěvnost

Průměrná návštěvnost základní části letošní hokejové extraligy byla 5 178 diváků, celková pak 1 890 636 fanoušků. Nejvyšší průměr na zápas měla Sparta (8 032 diváků), nejsledovanějším duelem byl souboj Sparty s Olomoucí, na který dorazilo 14 370 diváků.

 

Podle bookmakerů je největším favoritem na titul Liberec. Podle  aktuálních kurzů by mělo dojít na stejné finále jako před rokem, tedy na  souboj Bílých Tygrů s pražskou Spartou.

Další články

Čtvrtek | 23. března 2017

Generali je první českou po...

Po pilotní fázi spouští pojišťovna Generali ostrý provoz sv...

Pondělí | 13. března 2017

Generali play off podpoří o...

Společně se startem Generali play off Tipsport extraligy ledníh...

Pondělí | 6. března 2017

Startuje anketa Nejhorší dí...

Výmoly.cz a nadace pojišťovny Generali vyhlašují pod záštit...

zobrazit vše