Autoasistence pracují s novými technologiemi

řidiči
asistenční služby
pojištění
Generali
Motoristická sezóna zvedá zájem o asistenční služby pro auta. Příjezd zásahového vozidla asistence je možné sledovat online v mobilním telefonu. Asistence pro auta je k mání i v rámci cestovního pojištění jen po dobu dovolené.


Asistenční služby v rozsáhlejší variantě patří po pojištění skel k druhému nejčastějšímu připojištění u motorových vozidel. "Čeští řidiči zvlášť se začátkem motoristické sezóny a před dovolenými intenzivně řeší, jak si zajistit mobilitu při svých cestách po Česku i v zahraničí,” přibližuje opakující se jev Miroslav Matějka, senior manažer autopojištění z pojišťovny Generali. 

Standardní asistence obvykle motoristům přináší pomoc nejen v případě nehody, ale u Generali také v případě poruchy. U vyšších variant je v ceně pojištění i pomoc v případě tzv. drobných nepříjemností, jako jsou vybití akumulátoru, ztráta či zabouchnutí klíčků nebo záměna pohonných hmot. Ukazuje se ale, že Češi chtějí asistence, které toho umí ještě více. "Takzvané Top varianty přidávají rozšířený rozsah jak na práci mechanika na místě, tak co se týče služeb. Například obsahují repatriaci vozidla zpět do ČR nebo odvoz řidiče pro opravené auto,” potvrzuje Miroslav Matějka. Specialitou je varianta asistence Top EXTRA, u níž není časově ani finančně omezen zásah technika na místě nehody či poruchy. Nejčastěji přitom asistence Generali u případů v zahraničí řeší vybité baterie, defekty pneumatik a poruchy startérů, převodovek a spojky.
Top varianty asistence je možné k povinnému ručení nebo havarijnímu pojištění sjednat kdykoliv v průběhu trvání smlouvy a s aktuální 25% slevou “25 let s Generali” stojí od 217 Kč na rok. 


ONLINE SLEDOVÁNÍ PŘÍJEZDU ASISTENCE


Generali svým klientům u asistenčních služeb nabízí zatím ojedinělou službu, a tou je možnost sledovat v reálném čase příjezd asistenčního vozidla – ať už se jedná o odtah nebo běžný servisní zákrok. Motorista obdrží SMS s odkazem na mapové podklady. Po kliknutí se mu v internetovém prohlížeči telefonu zobrazí jeho vlastní poloha, ale především informace o asistenčním vozidle – jeho název, registrační značce, jménu řidiče a také odhadovaný čas příjezdu. "Na mapě pak může motorista sledovat, jak se k němu pomoc blíží,” komentuje technologickou novinku Vladimír Fuchs, generální ředitel Europ Assistance. Tento komfort si přitom nyní mohou dopřát motoristé na území Česka a Slovenska, výhledově se pak počítá se zapojením dalších zemí Evropy.


CESTOVNÍ POJIŠTĚNÍ I PRO AUTA


Motoristé, kteří mají jen základní asistenci, si mohou zařídit speciální pomoc pro auto i v rámci cestovního pojištění. Při jeho sjednání lze zvolit pojištění AutoCare, které nabízí 75 000 Kč na řešení problémů spojených s autem v Evropě. Jde o komplexní službu, která začíná příjezdem mechanika na místo a řešení problémů jako je prázdná nádrž nebo defekt pneumatiky. Když je situace složitější a problém nelze vyřešit na místě, pojištění kryje např. odtah do servisu a ubytování posádky. Pokud nejde závadu odstranit do 24 hodin, asistenční služba nechá vozidlo odtáhnout zpět do Česka. Limit 75 000 Kč přitom stačí i na odtahy ze vzdálenějších koutů Evropy, například z Norska. Cena tohoto připojištění na měsíc přitom vyjde na cca čtyři sta korun. Výhodou je, že toto pojištění lze pořídit nejen na vlastní auto, ale třeba i na auto půjčené od známých nebo z autopůjčovny. Vztahuje se na auta do 14 let stáří a do 3,5 tuny – tedy kromě osobních například i na obytné vozy.

Další články

Úterý | 27. listopadu 2018

Češi začali nakupovat vánoč...

Češi se chystají pro své blízké nakoupit obvykle šest až sedm dárků. Nevhodné...

Úterý | 13. listopadu 2018

Generali a Výmoly vyhlásily...

Nejhorší silniční úsek 2018 označila veřejnost na Blanensku. Silničáři opravi...

Čtvrtek | 13. září 2018

Průzkum Generali: Češi jsou...

V Česku na kole jezdí prakticky každý. Někdo ho má ve sklepě, někdo v garáži,...

zobrazit vše